În vederea rezidenților IT PARK MOLDOVA,

Compania Audit-DATA oferă servicii importante și necesare pentru antreprenorii din Chișinău și din toată Republica Moldova. Auditul extern este un proces critic care ajută la identificarea problemelor financiare și a riscurilor la care este expusă o companie, oferind astfel o mai mare claritate asupra situației financiare a afacerii.

Astfel, compania “Audit-DATA” SRL ține să reamintească despre termenul de prezentare a rezultatului auditului obligatoriu privind verificarea anuală a activității rezidenților “MOLDOVA IT PARK” pentru anul 2022, care este până la data de 30 aprilie 2023. Acesta poate fi efectuat de către auditorii și entitățile de audit înregistrați în Registrul public al auditorilor și Registrul public al entităților de audit deținut de Consiliul de supraveghere publică a auditului.

Pe lângă emiterea raportului de audit, compania Audit-DATA analizează atent situația financiară a afacerii și identifică riscurile și problemele potențiale. Această analiză permite companiei să ofere soluții performante pentru decizii profitabile. Prin aceste servicii, antreprenorii pot lua decizii mai bine informate și pot dezvolta afaceri mai durabile și mai profitabile pe termen lung.

Auditul anual este obligatoriu pentru toți rezidenții Moldova IT Park și face parte din condițiile contractuale ale parcului. Aceasta este o măsură menită să asigure că toți rezidenții respectă standardele și reglementările contabile și fiscale, iar indicatorii de verificare anuală a activității sunt stabiliți de Administrația Moldova IT Park în conformitate cu legislația în vigoare.

Plata pentru serviciile menționate se va calcula din timpul necesar pentru îndeplinirea volumului de servicii a personalului societății de audit și poate constitui suma de la 100 până la 1000 euro.

Pentru a solicita o ofertă a serviciilor de audit pentru întreprinderea Dvs., vă rugăm să ne expediați pe adresa de email info@audit-data.md următorii indicatori pentru anul 2022:

  • Data înregistrării întreprinderii în registrul ASP, precum și în “MOLDOVA IT PARK”;
  • Statutul de plătitori / neplătitori de TVA;
  • Numărul de clienți (contracte);
  • Numărul de angajați;
  • Numărul facturilor primite, eliberate lunar.

Achitarea se va efectua în felul următor: plata în avans în mărime de 50 % de la suma totală stabilită în contractul de audit la momentul solicitării serviciilor de audit, iar diferența – dupa predarea lucrărilor.

Completează formularul și revenim noi cu informație adăugătoare: https://forms.gle/wxJ472h3vXCLF8adA

Oferim servicii de înaltă calitate la PREȚURI AVANTAJOASE.

Nu ezitați să ne contactați pentru o consultație gratuită !

info@audit-data.md

www.audit-data.md

+37369184328

help close